mandag den 11. juli 2011

Kender I..?

Hey guys!

I dag vil jeg anbefale jer nogen forskellige ting, som I måske allerede kender...

1. Maddi Jane! En fantastisk sanger, som laver covers af kendte sange. Jeg TROR nok, at hun er 12 år nu, og at hun startede som 10 årig :)

Maddi Jane på Youtube: www.youtube.com/user/maddijanemusic



2. Fleur - Bedre kendt som Fleurdeforce! Hun har sin egen kanal på Youtube, hvor hun laver fantastiske "beauty-videoer". Hun er fra England, så hun taler engelsk, men jeg synes, at hun taler ret tydeligt og til at forstå. Hun har også en blog på Blogspot. Links til begge dele:

Fleur på Youtube: www.youtube.com/fleurdeforce
Fleur på blogspot: wwww.fleurdeforce.blogspot.com
HUN ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NICE! :)



3. Ingrid - Bedre kendt som Missglamorazzi! Det samme med Ingrid som med Fleur, (Ingrid er dog fra USA.)Faktisk er Ingrid og Fleur veninder, og de har også lavet videoer sammen. Så vidt jeg ved er hun ikke længere aktiv på Blogspot, men stadig - HUN ER NICE! :)

Ingrid på Youtube:www.youtube.com/missglamorazzi





4. Kender I Sophie Kinsella? Hun er forfatteren bag Shopaholic-serien og andre seriøst gode bøger - jeg er en STOR fan! Lige nu er jeg ved at læse "Pige i tyverne" af hende, og desværre er det den sidste af hendes bøger jeg mangler at læse, for de er virkelig gode :( "Pige i tyverne" er udenfor Shopaholic-serien, og jeg vil fortælle jer mere om den når jeg har læst den færdig. P.s Der er næsten 500 sider - der går nok lidt tid! :D




P.s sorry at det ikke er "rigtige" links, men den (computeren) vil ikke lade dem blive der, når jeg udgiver indlægget. Håber I stadig vil tjekke dem ud, selvom det ikke kun kræver ét klik! :)


Det var alt for nu, men skriv gerne en kommentar f.eks. om hvad I vil læse om :)

Love <33

2 kommentarer:

  1. Ved I hvor Maddi Jane kommer fra?:-)

    SvarSlet
  2. Hejsa!
    Hun er fra USA, men hvilken stat ved jeg ikke :-)

    SvarSlet