lørdag den 18. februar 2012

Perfect lips!

Hej!

Idag skal det handle om Mouisture Renew læbestifterne fra Rimmel. Grunden til at jeg så godt kan lide dem er, at de ikke virker som det man normalt ville tænke på som en læbestift. De er mere fugtgivende og meget skinnende. Helt klart pengene værd. Jeg har selv tre farver, og dem elsker jeg! <3





Indpakningen er skinnende lilla,
og den lukker på en god måde med et "klik", hvis I forstår :)



Den første jeg har er farven Rose Sorbet,
og den er meget stærk i farven.

Den næste er Dreamy,som ser meget brunlig ud,
 men når man først får den på er den mere naturlig.
RIMMEL Moisture Renew Lipstick Помада 220 тон
Den sidste fik jeg for nylig,
og det er farven Piccadilly Pink. Jeg synes, den
 fremhæver min egen læbefarve og tilføjer lidt pink.
 
 

Fra venstre: Rose Sorbet, Dreamy og Piccadilly Pink.
 
De koster 70kr. når de ikke er på tilbud og de er med solfaktor 20..
 
Jeg ville anbefale dem til alle, fordi farverne virkelig er gode til den pris.
Især Piccadilly Pink som en farve der er nem at bruge til hverdag..
 
Love<3
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar