mandag den 10. oktober 2011

Flere apps!

Hejsa :)

Jeg har tidligere skrevet et indlæg om hvilke apps jeg godt kan lide, og nu har jeg et par tilføjelser...







  1. Beyond Tetris - navnet fortæller vidst det hele..
  2. Fruit Ninja - man skal skære frugter over (godt tidsfordriv!)
  3. Trafic Jam - flyt bilerne så den gule bil kan komme til at køre.
  4. Skype - hvad er der at sige?
  5. Gold Miner - det kender de fleste vel?
  6. Glow Hockey - air hockey!!
  7. Kids Doodle - et tegneprogram, hvor man kan gemme tegningerne og bruge dem som baggrund.
  8. Angry Fruit - bevæg mobilen for at gribe frugterne i en kurv.
  9. ColorNote - man kan skrive ned, hvad man lige skal huske :)
Tror jeg fik de fleste med ;)

Skriv gerne hvilke apps I godt kan lide og vil anbefale til andre..

Tip!
Gør som hunden og jeg, og begynd ultra tidligt med at skrive din ønskeseddel... Vi gør vores ønskesedler ekstra fine ved at sætte billeder ind af det vi ønsker os - tror det ender med at blive nogle rigtig flotte sedler ;)

-Love <33

Ingen kommentarer:

Send en kommentar