søndag den 23. oktober 2011

Jul!

Hejsa!

Jeg fik et forslag om at blogge lidt om julen, og siden jeg ELSKER julen så højt, som jeg gør, så vil jeg selvfølgelig gerne gøre det. Det bliver først når vi kommer lidt tættere på jul selvfølgelig :) Jeg forestiller mig, at jeg f.eks. vil skrive hvilke julesange jeg hører, hvordan jeg vil sætte mit hår juleaften, hvordan min makeup bliver, hvilket tøj jeg tager på og hvad jeg ellers hygger mig med i december. Måske kunne jeg blogge hver dag i december? Hvis I er interesserede vil jeg også gerne dele min ønskeseddel med jer, når vi kommer lidt tættere på- er I det? Ellers vil jeg også gerne høre forslag til, hvad jeg ellers kan blogge om i december allerede nu :)

-Love <33

1 kommentar:

  1. hey there..:)
    super fed blok<3
    er nu fast læser!
    kunne være fedt hvis du ville følge mig og min venindes blog:)?<3

    http://annemetteblog.blogspot.com/

    SvarSlet