lørdag den 6. august 2011

Anmeldelse!




Hejsa! :)

Hvis I har læst det sidste indlæg fra Hunden, så ved I, at vi er sammen. Og hvis I ikke har, så ved I det nu :)
Hunden har foreslået mig at skrive en anmeldelse, så det vil jeg gøre nu. Jeg vil anmelde en neglelak fra mærket Essie. Alle Essies neglelakker har navne der passer sødt til farven, og denne her hedder Matte about you. Navnet afslører lidt, at neglelakken har noget med mat at gøre. Præcis hvordan den virker, vil jeg prøve at forklare nu, og så kommer der nogle billeder, som bedre kan vise det. Lakken fra Essie koster 100 kroner.




Sådan bruger du den:

1.Tag en klar lak på først, hvis du plejer at gøre det, ellers så spring til trin 2.
2. Tag den farve neglelak på som du kunne tænke dig at se mat.
3. Når lakken er tør, skal du tage Matte about you-lakken på, ligesom du gør med andre neglelakker. Lakken tørrer rimelig hurtigt, og når den er tør er resultatet en 100% matte negle.

Her er et før og efter billede fra Google, med en der har brugt lakken:




Min mening:

Selv om Matte about you er lidt dyr, synes jeg at den er alle pengene værd. Man kan bruge den over alle ens neglelakker, og den virker perfekt og tørrer oven i købet rimelig hurtigt. Jeg synes, at det er flottest at gøre sine mørke lakker matte, men hvis I køber/eller har den skal I selvfølgelig eksperimentere jer frem til, hvilket look der bliver jeres yndlings.


Love <33


Ingen kommentarer:

Send en kommentar