søndag den 7. august 2011

Ugens...

Hej!

En uge er gået, og det er søndag igen. Jeg har tænkt mig at lave Ugens nice/nederen og Ugens skønhedsprodukt. Det har jeg tænkt mig at lave hver uge - det kan også være Hunden gør det nogen af gangene, hvis hun vil.

Ugens nice: Shopping med Hunden i går (lørdag)! :)
Ugens nederen: Der er kun en uges ferie tilbage nu! :(





Ugens skønhedsprodukt: Neglehærder fra Mavala.

Hvis du har bløde negle der let knækker og bliver flossede, eller hvis du bare vil gøre dine negle endnu stærkere, så er det her den perfekte løsning! Allerede efter første gang du bruger den kan du tydeligt mærke forskel. Jeg vil helt klart anbefale den, så lad dig ikke skræmme af den blå farve og den underlige lugt :)



På Matas´ hjemmeside står der følgende om den:


Mavala Neglehærder 5 ml
1 stk DKK 99,95/stk Effektiv kur til hærdning af tørre, bløde og flossede negle.

Limer neglepladerne sammen, forhindrer dem i at spalte og giver flotte, stærke negle. 1 flaske rækker til 1 års forbrug.

Anvendelse
Fjern rester af neglelak. Påfør Scientifique Neglehærder sparsomt på det yderste af neglen. Beskyt evt. neglebåndene med neglebåndscreme eller -olie.

Trænger ned i neglen og binder lagene sammen. Bruges 1 gang om ugen i 4 uger, herefter hver 2. uge i 4 uger og efterfølgende en gang om måneden.

Bemærk! Bruges aldrig under neglen, på neglebånd eller på huden.


Love <33

Ingen kommentarer:

Send en kommentar