søndag den 28. august 2011

Tilbud!

Hejsa! :)

Jeg har ført nævnt Mavalas neglehærder og en art liner fra Depend, og fra den 28 august til den 10 september er begge dele på tilbud i Matas :) Så hvis I er interesserede i dem, så koster art lineren nu kun 25 kroner! Det er vildt billigt, og hvis jeg kommer i Matas inden tilbudet slutter, kunne jeg godt finde på at købe en til :) Neglehærderen koster nu 80 kroner, og da jeg fik min i gave, ved jeg ikke hvor meget den er sat ned med...

Her er billeder, så I ved, hvordan de ser ud, hvis I har tænkt jer at købe dem:



Ud over de to ting, så er Marc Jacobs nye parfume "Oh Lola" udkommet, og den glæder jeg mig til at dufte til. Hvis den er god kan den måske komme på min ønskeseddel til jul, for jeg er IKKE villig til at betale 550 kroner for 50 ml! (30 ml koster 395 kroner)

Hvis I kunne tænke jer, at jeg bliver ved med at skrive, når der kommer ting på tilbud i Matas, som jeg synes er "spændende" og måske værd at købe så skriv en kommentar ;)

Love  <33

Ingen kommentarer:

Send en kommentar