tirsdag den 9. august 2011

Jeg glæder mig til...

                       Hejsa! :)

Her kommer endnu et "Jeg glæder mig til..." indlæg, men det kan ikke blive så langt, og det er der faktisk en grund til. Grunden er, at det er et produkt, som jeg glæder mig til at prøve, - det vil sige, at jeg jo ikke kan skrive så meget om det, når jeg ikke har prøvet det. Jeg købte det lige inden jeg tog på ferie, men jeg har stadig ikke fået afprøvet det endnu. Nå, men lad mig afsløre hvad det er jeg skriver om, - det er Dove intense repair overnight treatment! Hele idéen med den er, at du vasker dit hår inden du skal sove, putter det i dit våde/håndklædetørre hår, sover med det natten over og vågner op med fantastisk hår, som du enten kan vaske eller bare style som sædvanligt, som der står på bagsiden af indpakningen :) Jeg glæder mig til at se, hvor godt den virker, når jeg får taget mig sammen til at bruge den...

                      Love <33
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar