torsdag den 11. august 2011

Apps!♥

Hej! :)


Jeg vil nævne nogle apps, som jeg godt kan lide, og som I måske selv vil downloade og prøve, hvis I har en smartphone (dækker det ikke over alle mobiler, som man kan downloade apps på? Ellers er jeg ked af det, men jeg har ikke så meget forstand på sådan noget:))



Her kommer de i tilfældig rækkefølge:

1.Club Matas - hvis I er interesserede i at finde ud af, hvornår jeres yndlings produkter kommer på tilbud, hvor den nærmeste Matas ligger, hvordan du finder derhen o.s.v.

2.Taylor Swift wallpaper - hvis I kan lide Taylor, så er der helt vildt mange baggrunde med hende at vælge imellem. Der er selvfølgelig alle mulige slags wallpapers, men jeg har det med Swift.

3.Go! Chat - hvis du er utilfreds med at du ikke kan chatte på Facebook fra mobilen. ´

4. LittlePhoto - hvis du vil have et kamera, som også kan redigere lidt. Det er ikke så avanceret, og jeg bruger den ikke så tit, men ville lige nævne den alligevel.

5. Google Oversæt - hvis du vil have en oversætter lige ved hånden.

6. TDC til TDC - hvis du har TDC og vil finde ud af, hvem du kan ringe og snakke med i timevis helt gratis.

7. Hvis du har svært ved et sprog, eller hvis du bare vil lære et fremmed sprog, findes der også mange forskellige apps til det. F.eks. Tourist language, hvor du kan vælge mellem mange sprog, og så kan du lære en masser gloser på det sprog. Ellers kan du bare søge efter det sprog du vil lære :)

8. Spil - der findes sååååååå mange spil apps, bl.a. Angry birds, Sushi bar lite, Bubble blast 2, BlastMonkeys 2 og Bubble explode!

Kan I anbefale nogen apps?

Love <33

Ingen kommentarer:

Send en kommentar