søndag den 21. august 2011

Ugens...

Hej! :)

Så er det blevet tid til ugens nice/nederen og ugens skønhedsprodukt....

Ugens nice: at være til dobbelt fødselsdag med klassen fra fredag til lørdag! :) Noget andet nice er, at jeg i går downloadede en The Voice app, så nu strømmer der konstant musik ud fra min mobil - selv nu!

Ugens nederen: Det eneste nederen jeg kan komme i tanke om, er konsekvensen ved den fødselsdag, nemlig hvor træt jeg var lørdag. Men selv det kom der noget godt ud af, for det eneste jeg orkede var at læse og lakere negle, så nu har jeg fine negle :)

Ugens skønhedsprodukt:

Ugens produkt er et af dem jeg brugte da jeg lakerede negle lørdag. Neglelakken brugte jeg til at tegne små mønstre bl.a. et sort hjerte, peace tegnet, en smiley o.s.v... Neglelakken er fra Depend, og den hedder Art liner, og man kan få den i flere forskellige farver, men jeg har den i sort. Det smarte ved den er, at penslen er super tynd, og minder om penslen på en flydende eyeliner. På den måde kan du bruge den, som jeg gjorde, til at tegne små mønstre på dine negle. Jeg er ikke sikker på prisen, men den er enten 35 eller 40 kroner :)              



Til sidst kommer der to sange,
som jeg nærmest har været afhængig af:

Hvis det skulle være musikvideoen, skulle I spole 45 sekunder,
 før sangen starter (Ved den jeg kunne finde),
 men nu kan I også synge med! :)



Hvad synes I om sangene?

Hvad har været nice/nederen ved jeres uge?


Love <33

2 kommentarer:

  1. ved du hvor neglelakken er købt ? og er den god? :)

    SvarSlet
  2. Jeg købte den i Matas, og ja den er faktisk ret god - i hvert fald til prisen :)Jeg kunne sagtens tegne hjerter o.s.v. uden det store besvær, også med venstre hånd - og jeg er IKKE ekspert! ;D

    -Love <33

    SvarSlet