onsdag den 10. august 2011

Selvbruner! :)

Hej!

Jeg vil skrive en anmeldelse af Dove summer glow, altså en selvbruner, og det er ikke fordi jeg  har brugt den på det sidste, for jeg blev ret solbrændt, mens jeg var på ferie, men når farven er "gået væk", vil jeg helt klart bruge den i stedet for at gå i solarium, - hvilket jeg er meget imod! :)

Hvad: En selvbruner, som gradvist opbygger en solbrun kulør. Det vil altså sige, at man skal bruge den et par gange, før man for alvor ser et resultat. Man kan få den i "fair to normal skin" og "normal to dark skin".

Konsistens og duft: Den dufter faktisk ret godt, selv om duften er lidt kraftig, men den går hurtigt væk, så det er okay. Konsistensen er som en almindelig body lotion, og den er også nem at smøre ind i huden.

Virkning: Efter at have brugt den et par gange, giver den et rigtig flot og jævnt resulat, hvis du fordeler den ordentligt. Læs rådene her

Bonus: Den er samtidig med at være en selvbruner også en body lotion, så den gør også huden dejlig blød. Jeg kan ikke huske prisen, men jeg ved, at den også er ret billig.

Du skal ikke købe den hvis: Du går efter et resultat efter første gang, eller synes jeg ikke, at der er noget negativt ved den.


Kender I den? Og hvis I gør, hvad synes I så om den?

Love <33




1 kommentar:

  1. Jeg synes det er godt den er som body lotion, men den er ret orange i farven hvis man ik er forsigtig, og så stinker den !! Så bruger den og så når det er tørt ind i en times tid en body lotion fra the body shop, ellers lugter der i hele rummet. FØJ!!

    SvarSlet